20 Ocak 2010

ne oldum değil ne olacağım....

Belki geç oldu ama yazmadan geçmeyeyim dedim. Futbolcu olmak twitter hesabı olmak karşılaşacağın rakibini küçümsemek anlamına gelmez sahaya çıkarsın oyun oynarsın yenersin sonra haddini bilerek istediğini söyle ama adabınla peki kolin kazım ne yapmıştı sahaya çıkmadan twitter da ağıza alınmayacak şekilde küçük düşürücü laflar... ilahi adalet denen şey bu olsa gerek ki sana o sahada 90 dakika bile tahammül edilemedi sonrasında ise fotosporun attığı meşhur başlık bence bu olay adama az bile ama neyse...

şimdilerde esamesi bile okunmayan kazım hatırlayın beşiktaş maçından sonra ne hallere düştü bir beşiktaşlı olarak çok üzüldüm ama öncelikle insan olarak üzüldüm şimdilerde kazım fransaya transfer oldu haberleri çıktı zaten türkiye'ye fransız olan kazım inşallah fransa'ya fransız kalmaz yoksa kazımın euro 2008 deki performansına en çok sevinenlerden olan ben böyle birinin sahalardan silinmesine çok üzülürüm en kısa zamanda sahalardaki eski performansına kavuşman dileğiyle..

son olarak fransada bu açıklamaları sakın yapma yoksa 11. sıradaki olan takımın sana hiç iyi gözle bakmaz ayrıca sensiz kalan ve beşiktaşın olmadığı bir türkiye kupasının en büyük favoriside fenerdir oralardan buralara twitter aracılığıyla bir şeyler karalamaman temennisiyle...

(ilk yazım oldu askerden sonra ben gibi sizlerde hoşgeldiniz...)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder