29 Mart 2010

görünmez kahraman....

hani derler ya messi sen insan mısın peki türkiye de kaç kişiye bunu derler artık ben diyorum sen insan mısın fink. kaç ciğerin varki yorulmak bilmezsin sen.

dönüyorum sezon başına nereden geldi beş para etmez muhabbetleri yapıldı senin hakkında belki bizlerde seni kabullenemedik ama sen bizi utandırdın artık kabul geçen seneki ernst ne yaptıysa sen daha fazlasını yapmaya başladın aynen devamda et..

şimdiden duyar gibi oldum fink ne yaptı biz görmedik diyenler var aramızda. anlatayım fink ilk defa fb maçıyla çıktı karşımıza ama o fb ile daha önceden tanışıklığı var olan biriydi.



nasıl bir füze yolladın dün akşam ezeli rekabete g.tünü değdiren volkan sadece top filelerden geri geldiğinde gördü sonra alex o maçta belkide futbolculuğundan utandı seni geçmek istedi geçemedi bu da yetmedi senin golünü izlerken acaba neler düşündü..

şimdi sadece 3 maç sonra yine fb ile kadıköydeyiz dün akşam gördük fb yi eğer sen alexi bitirsen selçukmuş guizaymış kim vurursa vursun 35 metreden rüştü gibi sağlam bir kalecimiz var francoluk yapmaz..

o maça daha var yazıcaz çizicez elbette ama senden son maçtaki performansını görmeyenler adına özür dilemek bana düştü kimse yazmaz kimse neden karalamaz hayretler içerisindeyim tekrar tekrar izledim seni eskişehir maçında belki sen bile farkında değilsin ama bak neler yaptın o maçta.

ilk golden sonra topu harika bir kontrolün var sonrasında ayak dışı ivesa iyi sezdi olmadı peki sen ne yaptın yılmadın devam ettin 2. goldeki delinin ortasına öyle bir kafa çaktın ki ivesa anca sektirdi devamında bobo yazdı sonra 3. gol ortaya tello çevirdi defansla boğuştun top boboya geçti bobo asisit yaptı holosko 3 yaptı sen orada boğuşmasan defans elemanı topu uzaklaştıracaktı. ama sen oradaydın ve iyi ki oradaydın.

arada sırada adını gidecekler listesine yazan basın ise bunlardan bahsetmedi bile olsun be alman disiplinli adam sen var oldukça ben çok rahatım seni izlemek zaten başlı başına bir keyif.

eskişehir maçındaki futboluyla uğur incemana da ayrıca çok teşekkürler eğer şampiyonluk maçımız denilen maçı çevirdiysek fink ve incemanın payı çok büyüktür. özkan ise sana diyecek kelime bulamıyorum..

ilk golün turkcell süper ligdeki ilk golde sana aitti..


2. golün fb ye attığın muhteşem gol sonrası sevincin.

aklıma gs lı flourcin (yazımı doğru olmaya bilir.) geldi 3 golü olup 2 si bize biri barcelonaya olan bize attığı 2 golle 4 puan almıştı gs. şimdi senden 3. golünü beklemekteyim fb maçında ama 3 puan olsun kazancı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder