30 Temmuz 2010

başlangıçı belli ya sonu!!!!

Dün arkadaşımla yeşil kart için uğraşıyoruz malum bu mereti çıkarmak bayağı safsatalı bir iş yok muhtarlık yok vergi dairesi yok kaymakamlık böyle devam eden bir sürü yer ama asıl önemli olan bu başvuruyu marketten hatta bakkaldan almak zorundayız. Aldık ve başladık evrakları dolaştırmaya 2 gün oldu hala bitmedi sonunda zafer edasında bir çığlık atmak nasip olması temennisiyle yarın sabah bitmiş olacak. Ama bizim konumuz yeşil kart değil tabii ki olay şöle ki futbol..


Ben iki günlük kısa geçmişimde ne kaçırdım en fazla tv de programları izlemeyi yada e bilim bahis yapmayı belki tekten yatmakta vardı ama genel olarak karda sayılırım :) neyse konum şu aslında ben marketten aldığım evraklarla olaya başladım fakat 2 akşamdır izlediğim futbolla 3 büyüklerimiz neye başlamışlar ben evraklarımı marketten aldım onlar chelsea monaco interden aldılar.. eee ne yapmışlar koca bir hiç feneri volkan ipten aldı beşiktaşı hakan galatasarayı arda.. nerde o milyonlarca avro verdiğimiz yetenekler sakın gol attı falan demesin kimse ben bişey görmedim ve bu yazımı yazdım kontra yazan destekleyerek cevap yazsın.


Çok kötü hissettim kendimi bir beşiktaşlı olarak quaresma ne yaptı sorarım size aldığı çoğu topu ezdi pen. bireysel yetenek olarak aldı yaptırdı yoksa ne oynadı delgado da o kadar oynadı işte eğer beşiktaş bu takımı orada yenemiyor ve o kadro ile çıkıyorsa bir fb bir gs bir bursa bir ts deplasmanında halimiz vahim neyse ben daha fazla konuyu açmayayım.


Yeşil kart başvuruları marketten başlamasına rağmen futbol oynamak forvette başlar ki 3 takımımızında forveti yok biran önce bu açıktan kurtuluruz inşallah türkiye olarak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder