5 Ağustos 2010

atlanan gerçekler...

kimse söyleyemiyor yada cesaret edemiyor ama ben yazmazsam kim yazacak diye bekleyecek halimde yok. geçen hafta ilk maçlar sonunda yazdığım çıktığı için biraz mutlu ama bir o kadar da üzgünüm..bir türk takımı düşünün ki evinde oynuyor ne oynadığını bile bilmiyor yada oynadığı şeyin futbol olduğunu sana 11 şahsiyet sahada dolaşıyor ki oda ne dediğimiz bir ilk yarıda futbolda 3-5-2 gibi bir sistemle oynamaya çalışan ki bence o sistemin biteli yıllar oldu bir takıma karşı dünyanın pozisyonunu veren bir fenerbahçe var..


ilk yarı bitiyor telim çalıyor arayan en yakın arkadaşım okan...
-bu maçı fenerbahçe alırsa ben futboldan anlamıyorum
-..........
-bu çoçuklar fark yemediğine dua etsin.


bende hep suskunluk fenerbahçeli değilim ama dün akşam bir türk olarak çok güvenmiştim fenerbahçeye ülke puanı denilen meret şey yüzünden sonra aklıma geliyor hataları yazayım diyorum bunun için sabahı bekliyorum fenerbahçenin gece bursadan gol alma haberini bekler gibi.. sabah oluyor gazete açmıyorum sinirliyim çünkü spor programlarına bakıyorum aynı şeyler aynı şeyler ya kardeşim şu soruları neden kimse sormuyor diyorum..


1- fb hazırlık maçlarında ne oynamış ki ben dahil ne bekledik..
2- fb neden maçlarını 10 kişi tamamlayamıyor sorun ne neden aptalca kızarıyor bu takımın oyuncuları..
3- aykutun operasyon dediği şey alexi çıkarmaksa bırak operasyon falan yapma hocam takımda tık yok alexi çıkarıyorsun çıkar gökhanı zaten forvetsizsin gökhan bişey yapmıyor alex forvet olsun.
4- dia stoch fb ayarında topçular mı?
5- niang lugano o bu gelse bu takım düzelir mi buna kaç kişi inanır.


şimdi bu kadar sorumun ardına iliştiriyorum fb bu sene yatırım falan yapmadı acaba aziz bırakacak ta içi boş bir takım mı bırakma hayali peşinde ben fb nin rakip taraftarıyım ama fb nin olmadığı bir arenada başarılı olmak zoruma gidiyor ey fenerli uyan takımına sahip çık destek ol köstek olanları da at takımından..


bu akşam bjk ve gs den tur bekliyorum bunuda dip not olarak belirteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder