24 Mayıs 2009

Güzel bir pazar!!!!




Bugün akşam saat 20:00 da gözler kendi takımlarımızın maçında kulaklar rakiplerin maçında olacak çok garip bir duyguyla bazen düşmanlık beslediğimiz bazen keşke ne kadar kötü cümleler sarfettiğimiz rakip takımlar gol atsın diye bekleyeceğiz zaten bu oyunun bana göre en güzel tarafıda bu kendi takımını her zaman tuttuğun gibi bazı zamanlar böyle durumlarda rakip takımı tutmanın heyacanı...

Bu akşam belkide şampiyon belli olacak belkide lider değişecek yada herşey son haftaya kalıcak ama genel olarak ligin zirvesini bjk-gs maçı ile sivas-gençlerbirliği maçı belirleyecek şimdi trabzonlu arkadaşlar alınmasın bana göre onlar sivastan fark yiyerek kendi sonlarını kendileri hazırladılar bu haftada zaten eskişehir deplasmanında işleri epey zor olacak gökhan ünalda cezalı eskişehirspor ise düşmemek için çırpınıyor..

Beni kendi takımım ilgilendirir havasında olmadan içimden bu akşam tur atabiliriz ihtimali geçiyor sebebini ise bilmiyorum sivas berabere ts kaybedicek belkide sadece hislerim ve fanatikliğim böyle yazmamı sağlıyor ama bilmiyorum..

kısa kısa maçlara gelicek olursak,

bjk-gs bol gollü bir maç olur bjk kazanır.

sivas-gençlerbirliği berabere biter.

eskişehir-ts eskişehir kaybetmez hatta alır.

ankaragücü-denizli taraftarıyla ankaragücü kazanır.

ankaraspor-antalyaspor bence berabere biter.

bursaspor-gaziantepspor o kadar kolay olmaz ama bursaspor kazanır.

fenerbahçe-konya herşey olabilir (denizlinin düşmesi için fb yatabilirde)

kocaeli-isatanbul b.b. istanbul b.b kazanarak ligde kalır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder