13 Haziran 2009

benim nacizane yorumum...


mehmet topuz olayı başladığından bu yana yazmaya çalıştım ne olur ne olmaz nereye gitmeli yada gitmemeli ama dün gece işin rengi açık açık belli oldu.....(belli olana kadar yandaki foto gibiydi..)

antalyada demirören ve tayfasıyla beraber olduğu söylenen topuz kayseriye döndü kayserideki bağ evinde kayseri başkanı ve milletvekilleriyle görüşme yapmış orada beşiktaştan başkasında oynamam demiş sonra kayserisporlular o zaman bunu aziz yıldırıma sen söyle demişler oda söyleyemeyeceğinden bahsetmiş.. bundan sonrası daha garip gecenin bir vakti aziz sen istanbuldan çık kayseride topuzuyla beraber (isterseniz fotolara bakın topuzu var) mehmeti al...

kimsede çıkıp sen kimsin lan kimden kimi alıyorsun demiyor böyle bişey görmedim ben topuz efendide ben beşiktaşta oynayacağım dediğin cümleyi azizi görünce neden söyleyemiyorsun anlamadığım tehdit falan mı etti gerçi daha seçimde etmişti 3 yıl şampiyon olucaz olamazsan ne olucak diye kimse sormadı hiç bir fblide yürek yok zaten azize karşı..

bir tane delikanlı yok mu bu fbde acaba? merakla beklemedeyiz delikanlının bol olduğu inönü semalarına topuzunuda alda gel aziz...gel bakalım el mi yaman bey mi yaman...

bu arada sen kimsin nesin kayseriden gidip futbolcu alıp geliyorsun etikten bahseden siz ne oldu yoksa el altından silah mı göstererek korkuttuğun futbolculardan birisi mi bu topuzda....
(çok yazarsam argoya geçtiğimden kesiyorum.)

birde son olarak bizim için mehmet bitmiştir erkek adamın ağzından laf bir kere çıkar beşiktaşlıysan beşiktaşlısın ama madem o etek giymeyi kabul etti buyur aziz,

mehmette senin olsun
TOPUZUDA.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder