26 Haziran 2009

köşelerini oturma grubu zanneden şahsiyetlere....

geçen cumadan bu yana yazamıyorum zannetmeyin bir yerlere kayboldum buralardayım yazmak için çok konu var ama yazamadım kusura bakmayın..

bakın neler oldu bu bir haftada; beşiktaş nihat,ismail,rıdvan ve ADİDAS ile anlaştı. zan gs ye geçti.abd ispanyaya dur dedi vs.......

neden yazamadım yolculuklarım oldu özel işlerim oldu yazmak için oturdum kızdım yazamadım ama şimdi yazmanın tam vaktidir diyerek içime dolan şeyleri yazmaya karar verdim ama asıl neden bugün almış olduğum bir spor gazetesindeki bir kaç kendini bilmez yazarın söyledikleri oldu..

kısadan gireyim aldım gazeteyi açtım sayfayı oda ne neymiş fb medyası yokmuş olsa imiş fb şampiyon olurmuş şampiyon efes pilsen ve beşiktaş olmuş aykut kocaman en çok fb yenmişmiş ergin ataman ceza yemeliymiş internette görüntüleri mevcutmuş bende sorarım aşağıdaki görüntüleri direk televizyonlarda verdi..


yukarıdaki görüntüler sadece olayların başlangıcı devamını koymaya gerek yokki ortamı tekrar germeyelim.

neyse dedim le havle çekerek devam edelim dedim ama nerde bir başka yazar (ama gönül yazar bile ondan daha iyi yazar) başlık atmış sölemeye gerek yok o olmayan denilen medyanın yazarı beşiktaş nihata 20 milyon dolar civarı para vermiş satarken ise 5 milyon dolar civarında yani sadece ülkemizde oluyormuş geri alınan oyuncuya 4 katı değer vermek şimdi banada söz hakkı doğmuş oldu doğal olarak bende soruyorum o yazar denilen şahısa nihat beşiktaştan giderken eski hocası john benjamin toshack dışında kimse tanımıyordu ve 5 milyon dolar etmişti ve o zaman 20 li yaşlarındaydı eskidi fiyatı düşmesi gerek mantığıyla mı yazdın bilemiyorum ki ama şimdi o nihatı bütün dünya tanıyor ve 20 milyon dolar ediyor ve sonuna kadarda helal olsun ananın ak sütü gibi hemde nihat kahveci..(aşağıdaki sevincini ve üzerindeki kutsal formayı terleteceğin günü sabırsızlıkla bekliyoruz.)



keşke 20 milyon doları sen alsaydın nihat ama kulüpte bunun içinde hatırlatayım dedim şimdi daha ilginç konuya geliyorum senden giderken kulübe para kazandırmamış bir tuncay ile aurelio yu geri istiyorsun kaç para vericeksin merak ediyorum teklif ettiğin rakamları duyuyorum 0 milyon yazıylada yazıyorum sıfır dolara kaçan futbolculara sadece kulüpleri istiyor senden 5 milyon dolar ve hesap yapıyorum 0 (sıfır) milyon dolara sat en az 5 milyon dolara kulüpten al 5 milyon dolar 0 (sıfırın) kaç katı...


tamam sayfayı kapatıyorum derken ufak bir yazı ilişti gözüme beşiktaş (nedir senin beşiktaşımla alıp veremediğin) ismail köybaşı için gaziantepspora dünya kadar para vermiş gaziantepspor için sezonun en akıllı yatırımıymış şimdi soralım bu şahsiyete sen topuzu alırken ne kadar verdin kimleri verdin topuza ne verdin ve topuz kaç yaşında ismail köybaşı kaç yaşında topuz bu yaştan sonra tekrar mı yıldızlaşacak aldığından fazlasına mı satacaksın ismail seninde dediğin gibi daha 19 yaşında senin fb dünya kadar vermiş söleyen bile olmamış yazmamışsın bile şimdi bizde hatta dünyada zor yetişen bir sol bek almışız fiyatını yazmışsın unutma kayserispor sıfırdan takım kuruyor ki senin bunda topuza ödediğin mini servet yatmaktadır iğneyi batırmadan çuvaldızı kendine batırmak lazım...

(topuz fotou koymuyorum aşağıda zaten var kirlilik olmasın)

ve artık son haber olsun bir haftadır yazmıyoruz dedik fazla oldu diyecekler çıkacaktır şimdi ama sanki bu kadar da hakkım var zan transferi ile ilgili bakınız bugünkü okuduğum o spor gazetesinden alıntılarla demirören zanı istemediği aşikardır..

tigana dönemi, ankaraspora göndermek istemiş fakat tigana istemeyince beşiktaşta kalmıştır.sonra gaziantepspora kiralık gitmiştir.

geçen sezon imza atmayıp euro 2008 sonrasına bırakmış fakat kulüp bulamayıp temmuz sonunda istemeyerekte olsa 1+1 yıllık ve primlerle beraber 2 trilyondan fazlasına imza atıp en fazla kazanan yerli sıfatıyla oynamıştır.

sezon biterken denizli tatile çıkmadanda uzatalım falan dememiş ve gariptir unutuldu falan deniliyor bir sezonda kaç tane futbolcunun opsiyon hakkı kullanılma vakti gelmiştir ki opsiyon unutulsun 50 tane futbolcuyla dönmüyorya kulüpler hepsi opsiyon hakkı zamanında olsa 23 tane yapar o zaman sorun ne onuda alıntıyla yazalım bundan bir hafta önce denizli zanı istiyorum deyince beşiktaş zanla görüşelim demiş buna rağmen zan çoktan gs ile prensipte anlaşmış beşiktaşın aradığı zanın avukatı zanda avukatına benim yerime sen git konuş ve 1.5 milyon euro garanti para demiş ben gidersem istedikleri rakama imza attırırlar sen nasıl bir insansın zan git kendin konuş istediğin parayı sen söyle ve erkek gibi başkasına oynamam falan de ama nerde başkan doğal olarak yerli futbolcu yabancı paraya oynamaz demiş ve zan ile görüşelim demiş bu olaylar olurken zan gs ile 1.2 milyon euro garanti 1.5 milyon euro ya imza atmış bile yani kısaca beşiktaştan istediği gs ye imza attığı para varın siz düşünün olayı..

son söz zan kayıp mıdır bence değildir hem ona gidicek paraya daha kaliteli ve daha az hata yapan bir stoper bulmak hiç zor olmasa gerek..


ve şampiyon bir takımdan transfer oldun lig 5.sine yukarıdaki resimdeki gibi kafayı çok tutarsın unutma beşiktaş forması taşımak ağırlık ve erdem gerektirir sen ve senin köyünün hepsi gs li olsa ne olur...

(diğer konulara zamanı gelince değineceğim. şimdilik hoşçakalın.)

BEŞİKTAŞ'LI OLUNMAZ
BEŞİKTAŞ'LI DOĞULUR.

1 yorum: