6 Haziran 2009

Mehmet ve yeni forması....






Şimdi ilk önce beşiktaşlıyım beşiktaşta oynamak istiyorum demiş biri sonra bununla yetinmeyip cümle aleme bak işte bu forma anlamadıysan pozda veriyorum diyen biri olan mehmet topuz transferi ile ilgili bende bişeyler karalamak istiyorum...

öncelikle şöyle düşünelim fb topuz transferi için beşiktaş topuz ve menajeri ile ilgili anlaşma yapana kadar resmi sitesinde böyle bir açıklama yapmamış ve beşiktaş futbolcuyu basına seni transfer ettik sende çık açıkla bunu deyince bir yerleri tutuşmuş gibi geldi bana.. ayrıca sen 102 yıllık fb kulübü futbolcu demişki ben beşiktaşta oynamak istiyorum ailecek beşiktaşlıyım.. (bknz. t.m.olayı çıkmış) ben fb liydim zaten demiş sonra beşiktaş tribünü bir daha asla t.m. yi benimsememiş hatta milli forma altında inönüde nasıl tepkilere maruz kalmıştır.

hal böyle iken sen çıkıpta topuz bizimdir taraftarına bu olayı nasıl kabul ettireceksin.

benim yorumum ise; futbolcu bosman kurallarına göre mal mıdır ki sen kulübüyle anlaşmışsın (bonservisi için verdiğin gökhan gidicek mi?) topuz sana evet dememiş ve 50 milyon dolar verselerde fb forması giymem demiş nasıl bu durumda resmi sitende hala topuz bizimdir açıklaması yapabilirsin. unutma ki topuzun en fazla 1 yıl daha sözleşmesi var kayserisporla en fazla 1 yıl daha kayserisporda oynar ama oynamak istemezse ve herşey futbolcu lehine iken topuz beşiktaşta oynamak istediğini belirtmişken kayserispor şimdi tıpış tıpış gelip beşiktaşla anlaşmak zorundadır ve yeni sezonda giyeceği formayla zaten yukarıda pozunu vermştir.

kısacası fb yönetimine beşiktaş yönetimi ( beğenmesekte ) çok ağır bir darbe vurmuştur ki buda aziz yıldırımı çok sinirlendirmiştir yani hazımsızlık durumu hal böyle oluncada olayı sonuna kadar götürürüm havası yaratmak istemektedir ama unuttuğu şey futbolcu beşiktaşı tercih etmiş ve oynamak istediğinide söylemiştir eeeee hal böyle iken mehmet topuz yeni sezonda BEŞİKTAŞINDIR....

HAYIRLI UĞURLU OLMASI DİLEĞİYLE........

(harika bir transfer bence....)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder